Νομίζεις ότι εσύ επιλέγεις αυτό που αγοράζεις;

Posted: Οκτώβριος 16, 2010 in ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ...

Γιατί, ενώ πολλοί καταναλωτές δήλωσαν ότι προτιμούν τη γεύση της Pepsi, συνεχίζουν να αγοράζουν Coca-Cola;


Γιατί οι περισσότερες αντικαπνιστικές εκστρατείες στην πράξη ενθαρρύνουν τον κόσμο να καπνίζει;
 
Γραμμένο από τον κορυφαίο γκουρού του Mάρκετινγκ και αξιοποιώντας τα ευρήματα υπερσύγχρονων πειραμάτων σάρωσης εγκεφάλου, το Buy-ology ξεκαθαρίζει το τοπίο.

Νομίζετε ότι επιλέγετε τι θα αγοράσετε;
Οι περισσότεροι καταναλωτές σκέφτονται τι θα επιλέξουν μόνο για δύο δευτερόλεπτα.
Αν σας ζητούσα να περιγράψετε πως θα επιλέγατε μια συγκεκριμένη μάρκα από μία άλλη, πιθανότατα θα απαντούσατε «Χωρίς συγκεκριμένο λόγο» ή «Απλά το αποφάσισα».
Ωστόσο η πραγματική λογική πίσω από τις επιλογές σας είχε οικοδομηθεί πάνω σε μια ζωή από συνδέσεις -κάποιες θετικές, άλλες αρνητικές-, τις οποίες δεν γνωρίζατε συνειδητά.
Έρευνα της Γερμανικής εταιρείας Gruppe ανακάλυψε ότι πάνω από το 50% των αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών λαμβάνονται αυθόρμητα -γι’ αυτό και υποσυνείδητα- στο σημείο πώλησης.
Το μάρκετινγκ διαμορφώνει τις υποσυνείδητες σκέψεις, αισθήματα, και επιθυμίες, οι οποίες καθοδηγούν τις αγοραστικές αποφάσεις που παίρνουμε καθημερινά στη ζωή μας.
Η αντίληψη των μηνυμάτων μας βοηθά να ξεσκεπάσουμε τις υπόγειες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι μαρκετινίστες για να μας ξελογιάσουν και να μας ξεγελάσουν, χωρίς καν να το αντιληφθούμε.
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s